skip to Main Content

Hedendaags heeft men het heel gemakkelijk gemaakt voor jou als klant. Om een heel simpel voorbeeld hiervoor aan te kaarten, hoef je als mens niet zelfstandig deeg te mengen. Tegenwoordig heeft men daarvoor een oplossing, waarbij men gebruikmaakt van een mixer. Deze vorm van elektronica is een innovatie van de laatste jaren. Bij ons ben je ook terecht voor meer dan maar één innovatief spul. Wij hebben ons al jaren gespecialiseerd hierin en weten daardoor alles van A tot Z. Hieronder staan de meest gestelde vragen vermeld.

Vragen voor Plus Gadgets

De vragen die men ons het meest hebben gesteld, zijn hieronder voor je opgenoemd. Deze zijn namelijk:

  1. Wat moet ik verstaan onder een wenslijst?

Een wenslijst is niks anders dan de digitale collecties die klanten hebben gemaakt. Stel je maar eens voor dat jij tien leuke artikelen op onze website hebt gezien en je zeker van jouw zaak bent dat je ze niet gemakkelijk meer terug kunt vinden. Hierdoor kun je ze dan plaatsen op de wenslijst. Je kunt dan altijd terug kijken naar de wenslijst en vooral wanneer je nu een artikel daadwerkelijk wenst in te kopen.

  • Is mijn wenslijst ook mijn bestelling?

Een wenslijst is geen bestelling. Het is slechts een digitale collectie van alle leuke artikelen die je op onze website hebt gezien. Er is pas sprake van een bestelling, wanneer jij een koop- en verkoopovereenkomst hebt afgesloten met ons en je voor de artikelen (deels) hebt betaald.

  • Kan ik mijn electronics die ik elders heb gekocht, ook bij Plus Gadgets repareren?

Wij bieden de mogelijkheid niet om electronics die jij elders heb ingekocht, bij ons te laten repareren. Wij kunnen het wel doen, maar dan is het op jouw eigen risico. Indien iets bijvoorbeeld weer stuk gaat, zijn wij niet aansprakelijk daarvoor. Dit is dan de reden waarom wij deze mogelijkheid niet willen aanbieden. Wij raden je aan om de winkel, waar jij jouw electronics hebt ingekocht, te benaderen hiermee.

  • Krijg ik garantie op de artikelen die ik heb ingekocht?

Als klant krijg je garantie op alle huishoudelijke elektronische artikelen. Deze garantie is namelijk ook afhankelijk van het artikel.

  • Is de mogelijkheid er om artikelen te retourneren?

Ja, dit is wel mogelijk binnen 3 werkdagen. Daarnaast dien je ook rekening te houden met enkele punten. De artikelen dienen in hun originele verpakking worden geretourneerd en het artikel mag niet beschadigd zijn. Je dient hierbij ook jouw originele bon te kunnen overleggen.

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

Wij proberen het ten alle tijden gemakkelijk te maken voor onze klanten. Er zijn verschillende manieren om te betalen bij ons. Deze zijn ook handig, afhankelijk van de grootte van het bedrag. De drie meest bekende manieren, zijn onder andere geld in handen, door middel van jouw pinpas en internationale kredietkaarten.

Deze zes vragen zijn dus het meest voorgekomen en daarom willen wij die met je delen. Tot slot hopen wij dat je die heel handig hebt gevonden. Wij hopen je ook gauw te verwelkomen in onze winkel!

Back To Top